Duskarra

Cinderblight Another Tomorrow Again

       

   

Perustiedot

Rekisterinimi Cinderblight Another Tomorrow Again Kutsumanimi Selko
Rotu sileäkarvainen collie Sukupuoli
Syntymäaika 15.04.2018 Rekisterinumero VTR-19078
Säkäkorkeus 53 cm Väri soopeli (ay^at)
Kasvattaja Janina, Cinderblight Omistaja Janina

Tittelit VGERJW-18

Sukutaulu

i. Uvarel Drawing The Velvet Drop ii. - iii. -
iie. -
ie. - iei. -
iee. -
e. Hillfield Dimness Sight ei. Thema Alive eii. Neferkamin Merneith
eie. -
ee. WolfTame's Plain Dealing eei. Firielin High Voltage
eee. WolfTame's Everything Is Pretty

Koko sukutaulu

Kilpailukirja

Päivämäärä Alaisuus Tuomari Luokka Tulos
Koiranäyttelyt
05.03.2019 Ilona JUN ROP-jun. PN4
28.02.2019 nisha JUN ERI2 SA
05.12.2018 Lume JUN ERI2 SA
25.11.2018 Pika JUN ROP-jun.
24.11.2018 nisha JUN BIS2-jun. SA
05.11.2018 Nikke JUN ROP-jun.
Agilitykilpailut
03.03.2019 VAL Janina MAXI I VKUMA

nisha: "Hyvin kaunis ja tasaisesti kehittynyt juniorinarttu, jolla selkeä rotuleima. Erinomaiset pään linjat, erittäin kauniit silmät ja korvat. Erinomainen kuono-osan vahvuus. Kauniisti kaartuva, oikean pituinen kaula jossa sopiva vahvuus. Tasapainoinen ylälinjan kokonaisuus. Erinomaiset rungon mittasuhteet. Erittäin kauniisti kulmautunut edestä. Sopiva raajaluuston vahvuus kauttaaltaan. Erinomaiset välikämmenet ja käpälät. Upea rintakehän syvyys, kaunis alalinjan kokonaisuus. Erinomainen kinner. Upea pitkä häntä. Leveä reisi, erinomainen lantio. Hyvin rodunomainen siluetti, upea kokonaisuus kauttaaltaan."